v.43

Tänkte skriva lite om hur min vecka kommer se ut, med ridning och allt annat som händer osv :) 
 
Sö- Rida ut i skogen, en helt normal tur, måla mitt rum och kanske ta en hundpromenad? 
Må- Ridning (hoppning) och resten av dagen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. 
Ti- Ska faktiskt ta en cykeltur till stallet (träning) och mysa med Sigge och kanske ta en barbackatur. 
On- Tror inte jag kommer kunna rida då, men ha insläpp. 
To- Rida, rider ut i skogen ordentligt. 
Fr- Samma sak som torsdag typ, packa? 
Lö- Ska eventuellt till stockholm och va hos en kompis :)
Sö- Är ju i stockholm då med, men åker hem på kvällen.
 
Superkul vecka, eller inte. Har inte speciellt mycket att göra på lovet, men ska i alla fall ta de lungt. Vill bli klar med mitt rum. Plugga också tyvärr... 
Hoppas på att få åka ifrån ön över lördag-söndag i alla fall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0