22 september 2012

Idag så har jag inte gjort så mycket faktiskt, körde ut frallor med michelle imorse vid 7. Sen var vi en liten stund och lite senare gick jag hem till pappa och kollade på tv, eftersom att de har regnat heeeela dagen. Så man kan väl säga att jag har slappat hela dagen :) sånna dagar måste man ju ha ibland..
 
Igår så blev de aldrig nån ridning för jag hade ingen skjuts till stallet, sen på kvällen åkte jag michelle och moa till puma och träffade lite kompisar och dansade o så. Åkte hem vid halv 12 typ och somnade vid 1 kanske, hade as kul iaf :D.
 
Tror faktiskt att jag håller på att bli sjuk :/ känner mig så trött och har ont i huvudet och så hela tiden. Men vi får väl se om de går över efter jag har fått sova lite.
 
De här är den första lördagen på länge som jag har tråkigt och inte är med några kompisar eller nåt, men men.
 
Tråkigt inlägg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0