Äntligen uppdatering från min sida

Nu har jag äntligen fått tid till datorn, och bloggen. Har haft fullt upp från morgon till kväll hela tiden. Kan ju skriva vad jag har gjort idag och igår.
 
Lördag- Igår så vaknade jag klockan sju. Men jag skrev ju ett inlägg igår på morgonen. Vid tjugo i åtta kom Yasmine och hennes mamma och hämtade mig och vi åkte till stallet. Vi fixade hennes häst Albin medans hennes mamma hämtade transporten.
Vi åkte mot Othem, där tävlingen var. Det tog inte så jättelång tid. När vi kom fram så fick vi vänta ganska länge innan hon kunde börja värma upp honom och hoppa fram. I alla fall så startade hon inte sin första klass förrän vid elva ungefär. Hon kom tvåa i LC:n och i laghoppningen så kom laget inte till omhoppning.
 
Efter en lång dag på tävling åkte jag hem till en annan kompis och så åt vi krabba och efter det tårta. Vi som hyr var hemma hos henne igår för att hon hade fyllt år. På kvällen såg vi en skräckfilm som hette Cassadaga tror det, och den var ganska bra. Kvällen avslutades med Buzz junior typ ;)
 
Idag- Vi vaknade vid tio ungefär, och då åt vi frukost. Vi spelade buzz igen innan vi åkte ut till stallet. Jag hade inga ridkläder med mig så jag fick rida med mjukisbyxor och ridstövlar. Hade ridstövlarna under mina byxor, så det kanske inte såg lika hemskt ut. Vi red i 50 minuter ungefär. Efter ridningen tvättade jag Sigges ben och svans.
 
Nu är jag hemma efter en aktiv helg. Ikväll ska jag bara ta det lungt och fixa mitt nya rum. Jag har fått byta rum med min mamma. Kan ju kanske lägga upp en bild på resultatet senare :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0