Fixarlördag

Idag blir det en rätt tråkig lördag faktiskt. Håller på att städa mitt rum, tog en paus nu. Har fixat mitt skrivbord så att det ska bli lite finare när jag bloggar och sitter vid datorn. Har en inramad bild på mig och Caspar som jag gjorde i vintras och den pryder nu mitt skrivbord. Superfin. Skulle vilja ha en med Sigge, en med Sippan och så en med mina hundar, då är det perfekt. Ska kolla efter en fin fotoram som jag kan ha bilderna i. 
 
Jag måste plugga idag också, har engelska & matteläxa till på måndag, och så no- provet på tisdag. Fast nästa vecka blir ändå ganska bra, måndagar går snabbt eftersom man längtar till ridningen, tisdag är väl det värsta med veckan, onsdag har vi fridrottsdag, torsdag är vi lediga (!) och fredag slutar vi vid ett. 
 
Nu ska jag fixa klart det sista i mitt rum och sedan ska jag åka och kolla lite dm i dressyr. Vi höres senare idag. Tidsinställda är fixade och klara! 
 
Idag får Krusbär och Sippan också stå för bilden :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0