Första praodagen

Nu är jag hemma från första prao-dagen. Det var roligt. Har ju tystnadsplikt så jag kan ju inte skriva någonting på bloggen, eller utanför bloggen också för den delen. Men jag kom hem med en blandning av smör och nyponsoppa i håret. Började vid halv åtta och slöt vid halv tre. Stannade vid pappa en stund och tog ut hundarna. Där kan man snacka överenergi.
 
Om lite mer än en timme ska jag gå hem till Yasmine för vi har hoppträning idag. Har längtat jättemycket, sedan förra hoppningen ungefär. Som vanligt ska jag skriva om träningen/lektionen efteråt. Vet faktiskt inte om jag ska kalla det lektion eller träning. Men träning låter bättre tycker jag så det får bli träning framöver.
 
Ridoutfiten idag blir väl rätt enkel, bruna ridbyxor, stövlarna, och sen någon tröja. Måste köpa nya ridbyxor för ett par är jättedåliga, dragkedjan åker ner hela tiden. Men jag har ett bra tips för det med. Ta superlim, och limma dragkedjan, alltså hela. Då kommer den aldrig att åka ner igen.
 
Vi hörs ikväll, ha en bra måndagseftermiddag :)
 
 
Fin bild va, haha ;)
 
 
Bilderna är från förra hoppningen, har bara glömt att visa. Idag ska jag verkligen fokosera på att inte ta bak skänklarna så mycket över hinderna. Det ser ni tydligt på sista bilden. Och första..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0