Fredagkväll

Äntligen är det fredag, en av de bästa dagarna på hela veckan. Idag har jag verkligen inte gjort någonting känns det som i alla fall. Eller jo, gick ju i skolan men kan inte säga att jag var med så mycket som jag borde vara. Tänkte skriva lite om gårdagen nu också, eftersom jag inte gjorde det igår. 
 
Men jag åkte i alla fall ut till stallet efter skolan och tog in pollen. Jag red själv igår och då går det alltid mycket snabbare i stallet. Jag red i alla fall ut i skogen, till ett ställe vi kallar djungeln. Sigge var framåt hela ridpasset. Han var väldigt pigg, men aldrig att han blev stark eller inte lyssnade, för det gjorde han. Jag gjorde ingenting speciellt, utan tränade ganska mycket temopväxlingar, gas och broms osv. Det gick faktiskt väldigt bra. 
 
Efter ridningen fick han gå ut i hagen, och sen kollade jag på torsdagsträningen. Det är hoppträning då, och det kan ju vara roligt att kolla ibland. Man lär sig sjukt mycket av det. 
 
Till idag då. Jag har inte varit i stallet idag, eftersom Sigge vilar och jag har inte insläpp idag. Så en rätt tråkig dag. Tänkte gå ut och träna Schappy. Min urduktiga agilityhund. Kanske filmar lite som ni ju kan få se senare. 
 
Ikväll kommer ni att få mycket uppdatering, måste passa på att blogga när jag har tid! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0