Fredagsfix

Om ett tag åker jag ut till stallet och rider. Hjälper även till med en annan ponny inför tävling imorgon. 
 
Nu sitter jag hemma, kom hem från skolan för fyrtiofem minuter sen, alltså väldigt tidig dag. Vi slutade med prov. Det gick halvbra. Gjorde några gissningar på de sista frågorna. Men annars kändes det väl helt okej. Hoppas att jag slipper göra omprov bara. Men nu ska jag inte tänka mer på prov eller skola, för vi har prao v.39 och 40. Då ska jag verkligen lägga all min lediga tid på hästarna och stallet. Vill inte känna att ''oj, vi har prov imorgon, hinner inte rida blablabla''. 
 
Ska leta fram mina regnbyxor för det regnade förut i alla fall. Ska prova fleecetäcke också, så det blir nog en rolig kväll och eftermiddag i stallet. Vi hörs lite senare ikväll, har gjort tidsinställt också, men det blir live ikväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0