Fy skäms..

..för min dåliga uppdatering! Igår kom vi hem från friluftslivet, asså det var inte tråkigt men det var ju inte sådär wiihoo. Var dötrött när jag kom hem så orkade inte ens packa upp datorn. Sängen var ju typ ganska skön igår haha..
 
Idag hade vi brandutbildning i skolan och det var ganska kul fakiskt. Det som var värst var väl att cykla från brandstationen i spöregn, usch vad blöt jag blev! Tänkte iaf bättra mig med bloggen nu, vill ju inte förlora några läsare! :D
 
Ikväll var jag och min syster och tränade på Friskis&Svettis. Tog ett danspass, super kul och känner mig fräsch.
 
Är dock rätt trött i kroppen nu, så ska plugga lite moppe och sen sova. Höres!
Instagram pic.. @ ffannyjjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0