Hästarna idag

Matilda red Freja på ridbanan. Gick sådär, seg var hon och la sig och rullade sig en gång.. MEEN hon bockade typ inget alls! Hon har ju trampat sönder tyglarna så hon använde Pennys som är alldeles för långa, men gick helt ok.
 
Tog med mig lilla Z så hon fick röra på sig lite. Hon kändes inte som sig själv, asså som en heelt annan häst. Men hon var inte halt och verkade inte ha ont, så vi får se hur hon är imorgon. Sen fodrade vi, tråkigt och tar lång tid (35 kaniner som ska ha mat och vatten)
 
Lyckades dra med mig systern som jag sa, så hon har knäppt lite bilder, först tog vi kort på bara oss och sen mig med båda hästarna. Lägger upp några sen, håller på att importera dom. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0