Helgens ridschema

 
Idag ska jag hem till en kompis på kvällen, så hinner inte rida länge. Rider till galoppbanan och så får jag se vad jag gör mer. Kanske en klättertur idag?
 
Fredag, då ska jag åka ut till stallet efter skolan, alltså typ vid två. Då ska vi fixa min kompis häst inför tävlingen som hon ska vara med på. Rider Sigge då med, eftersom han kommer stå inne över natten så måste han göra av med lite energi. 
 
Lördag, jag ska följa med min kompis till en tävling och hjälpa till. Därför vilar Sigge då, eftersom jag inte kommer hinna rida efter tävlingen och så. 
 
Söndag, då ska jag träna på dressyrpogramm. Har funderat ganska mkt på KM som är om en månad ganska exakt. Men bara om det känns någolunda bra. 
 
Så kommer helgen se ut för mig. Idag ska jag uppdatera bra, eftersom vi är lediga har jag mycket tid. Vid två tar jag och Yasmine (www.teamisabell.blogg.se, där jag även bloggar) bussen till dahrve. 
 
Kommer jobba på en ny header idag. Nya namnikoner hade jag tänkt att fixa nu faktiskt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0