I'm Back

Heii! Nu hade jag faktiskt tänkt att börja blogga här igen, jag tror att alla ska börja blogga :).
 
Idag så har jag bara varit hemma och sen var jag ute och sprang lite här i vibble på förmiddan, de va as skönt att springa iaf.. Imorgon är de skola igen och efter skolan ska jag nog bara vara hemma eller så åker jag och rider.
 
På torsdag ska jag kanske ta med Fabiola till ridskolan och rida henne en lekion, så vi får se hur de går. Hon har ju vart väldigt vild nu den senaste tiden och jag har inte känt att jag och hon har lika bra kontakt längre så jag tror att jag måste köra lite mer träningar med henne nu i veckan innan torsdag, man vill ju inte att hon ska va helt vild när jag tar med henne till ridskolan direkt.. ;)
 
Den 26 september så har jag haft henne ett år!! Vi har gått igenom så mycket tillsammans och jag älskar dig fabbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0