Kavajen

Äntligen har min kavaj kommit. Har väntat efter den. Den var så sjukt mycket finare i verkligheten, än om man ser på kort. Dock vet jag inte om jag vill ha den på träningstävlingen, det känns lite överdrivet med kavaj på en sån tävling. Men jag får se, om någon av mina kompisar har kanske jag också tar min. Är i alla fall väldigt nöjd, provade den tillsammans med vita ridbyxor och skjortan. Det blev snyggt tillsammans. Ni kan få bild när jag har kommit till mamma för det var hon som tog kortet. Nu ska jag på skogspromenad med bushunden :)
 
Mountain horse Orion, pris från början 1499:- pris när jag köpte 299:-
Dock finns det inga storlekar kvar nu nästan :/
www.ridsportonline.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0