Lång dag i stallet

Äntligen är jag hemma efter en lång dag i stallet. Mina ridbyxor har gått från beiga till svarta, ett bevis på att jag har gjort saker hela dagen? 
 
Jag cyklade till stallet vid åtta på morgonen, eller rättare sagt, jag var framme i stallet klockan åtta. Då gjorde jag allting man gör på morgonen. Därefter städade jag en massa. 
 
Jag gav lunch, åt lunch själv och efter jag hade borstat Sigge en stund cyklade jag hem och var hemma till fem ungefär, då kom mamma och hämtade mig och så åkte vi ut till stallet igen. Då skulle jag bara fixa insläppet, och det gick väldigt snabbt. 
 
Nu är jag hemma och har ättit middag, och måste börja plugga. Matteläxan är inte ens halvt klar, så måste plugga snabbare. 
 
Men vi hörs imorgon! :) 
 




Kommentarer
Postat av: Malin

Sugen på en ny design? GRATIS också? Då har du kommit rätt om du tittar in hos mig!
Jag gör gratis designer!

Välkommen!

2012-09-16 @ 21:41:11
URL: http://coffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0