Lite datortid

Äntligen lite tid för datorn. Idag har vi haft en heldag med röda korset i skolan. Vi gjorde massor av olika saker. Jag orkar inte ta upp allt för det kommer ta hela dagen, men sist av allt fick vi i alla fall ta låtsasblod och så skulle vi ha någon form av skada. Jag ångrar att jag valde att ha detdär blodet för det var helt kladdigt och kliade jättemycket.
 
Imorgon är det tyvärr en helt vanlig dag i skolan, inte så lång visserligen. På eftermiddagen åker jag ut till stallet och har insläpp. Kameran åker med och så fotar jag kanske pollarna lite.
 
Är så sjukt tävlingssugen just nu, vill bara börja tävla igen. Det var ju nästan fem månader sedan, i början av maj. Fyra då, men i alla fall. Det är en cm hoppning på gräs nu på lördag, men kommer antagligen inte vara med på den. Vet inte vem som skulle köra transporten.
 
Oj, nu blev det ett väldigt blandat inlägg.
Föressten har jag tänkt skapa en till blogg där jag lägger upp allt som jag har gjort i photoshop, redigerat bilder eller nya namnskyltar till vår blogg osv. Länk kommer senare :)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt hund :)

2012-09-11 @ 19:49:32
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Fotograf Annie

Fin vovve :)

2012-09-14 @ 00:23:51
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0