Lite uppdatering

Har rast, alltså kan jag sitta vid datorn en stund. Idag är det sista praodagen på dagiset, på måndag blir det Granngården. Har vart på dagis så många gånger förut, så vet liksom ungefär hur det är. Men första gången på affär. Kanske mitt framtida yrke?
 
Har en fullplanerad helg även denna helg. Ikväll är jag med en kompis och har insläpp. Ska passa på att rycka Sigges man, den måste bli kort till tävlingen nästa söndag. Ska ge kraft, fylla vatten och ge hö, så kommer inte hem förrän kvart i sju kanske? Ska bara rida om mamma kommer ihåg att köpa comviq kompis till min mobil, så att jag kan smsa och säga när jag ska rida iväg och kommer tillbaka.
Imorgon åker jag till en annan kompis för hon har fyllt år. Så måste hinna på stan också. Ska hinna rida imorgon också. Har tänkt att jag ska rida ut i skogen.
 
Vi sover ju hos hon som fyller år, så ska väl inte gå upp dötidigt direkt. Rider, blir nog en ganska så lugn tur med tanke på att vi har dressyr på måndag, där han inte brukar vara överspeedad direkt.
Så kommer min helg att se ut. Har planerat klart outfiten för tävlingen som jag ska visa er så fort jag får tid. Ikväll förhoppningsvis om internet inte håller på och dampar sig.
 
Men vi hörs absolut när jag kommer hem från stallet ikväll :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0