Onsdag...

Nu är jag hemma från både stallet och skolan. Började vid nio och slutade vid två. Direkt efter skolan tog jag bussen ut till stallet och gick resten av vägen fram till stallet, det är ganska långt faktiskt. Bussen var helt överfull, så kunde inte trycka på någon stopknapp ens, som tur var flyttade sig en människa när jag hade sagt ursäkta ett par gånger.
 
När jag kom till stallet så väntade jag på Julia innan jag började ta in hästar, eftersom jag kom inte ihåg vilka som skulle ha mat osv. Men sedan flöt allting på bra, tills vi skulle ta in en lite svårfångad ponny. Det tog ett tag, men tillslut fick vi i alla fall tag på henne.
 
Nu är jag hemma och har ätit middag. Ska snart hoppa in i duschen och efter det måste jag nog plugga lite också om jag inte vill få F i allt typ. Men idag ska jag verkligen försöka skriva ett långt bra inlägg, kanske åsiktsinlägg. Ni lär ju få veta om jag lyckades ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0