Plugga plugga..

Har tydligen matte prov IMORGON! Trodde att det var typ 2 veckor kvar, men fick reda på idag att det är imorgon. Och det är typ repetering från 7an, och det kommer ju verkligen jag ihåg ;) Så ikväll ska jag plugga jätte mycket matte så att jag får godkänt imorgon.
 
Ser verkligen fram imot träningen på onsdag. Ska bli jätte roligt och se om hon kan förändra henne. För er som inte vet så är det NH träning, eftersom min lilla Frejsi är galen och sliter sig, och massa fjant. På torsdag ska vi bygga hinder och antagligen hoppa på fredag :D Måste bara komma ihåg att boka ridbanan..
 
Nu ska jag ta lite paj innan pluggandet, men vi hörs senare!
 
Följ mig på instagram @ ffannyjjohansson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0