Ridschema inför helgen


Hej! Nu sitter jag i skolan och vi har just nu datasalen så jag tänkte att jag kunde blogga lite i smyg, hihi.
Igår så va jag i skolan och vi slutade halv 4, när jag kom hem så åkte jag och becca till stallet och jag red fabbi medans becca var på kliniken med ferry. Jag började att longera henne i ungefär en kvart först skritt o trav i både hållen och sen galopp i både hållen, efter de så red jag i kanske 40-45 min. I skritt trav och galopp, hon gick lite sådär, de va liksom inte "gud va bra!!" och de va inte "åhh va dåligt!!" så de var väl nånstans mitt i mellan bra o dåligt..
 
Ridschemat inför helgen kommer ungefär se ut såhär:
Rida ut med becca på fabbi och ferry på lördag i kanske 1-2 timmar och galoppera på sandvägen.
Sen ska jag och becca tvätta transporten så den blir glänsande fin!
och sen på söndag så blir de kanske lite hoppning med fabbi om hon inte har alltför mycket träningsverk efter att ha galopperat 8 km ungefär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0