Rubrik saknas

Ursäkta för min dåliga uppdatering, men internet har bara funkat ibland, det är inte förrän idag som det verkligen fungerar. Därför har jag inte kunnat uppdatera alls den här veckan. Men nu hoppas vi att det ska fungera bra. 
Jag kan ju berätta lite kort om hoppningen i måndags. Vi hoppade tre räcken på rad, tolv meter emellan varje hinder. När vi började låg hinderna på 50 cm. Det kändes typ som 20, max 30 cm. Fyra galoppsprång skulle man ha emellan varje hinder, det var lite svårt att få det, men mot slutet gick det bättre. Vi fick hoppa samma övning hela lektionen nästan och hinderna höjdes med 20 cm, så 70 cm. 
Vi var bara tre på lektionen, och jag och en annan fick hoppa 80 cm på den övningen, är superglad att vi har fått börja hoppa den höjden nu, tänk vilka tävlingsmöjligheter vi kommer att få! 
 
Igår hände väl inget jättespeciellt, vi hade inte prao, vi lyssnade på en överlevande från koncentrationslägerna i Tyskland under andra världskriget. Det var väldigt intressant. 
 
Idag var andra prao dagen. Det var lite roligare idag, det var dubbelt så många barn som i måndags, så lite mer att göra. Började klockan sju i morse, så ska gå och lägga mig tidigt idag. 
 
Ska försöka blogga en massa idag när jag väl har tid. Så ni kommer få läsa en del om datan inte pajar igen :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0