Skola + ridschema

Nu går jag snart till skolan. Kommer inte blogga någonting förrän ikväll, eftersom jag ska till stallet i eftermiddag. Idag blir det ridning, i skogen. Tänkte att jag skulle skriva lite hur jag har planerat min ridning denhär helgen.
 
To- Uteritt, få honom lösgjord.
Fr- Vila.
Lö- Rider ut i skogen, en ganska kravlös uteritt.
Sö- Rider på ridbanan eller i ridhuset (beror på väder) och tränar på dressyrpogram.
 
Så kommer alltså ridningen se ut denhär veckan. Jag vill ju tävla lite dressyr också, och då gäller det att träna massor. Jag kan redan pogrammet ganska bra i huvudet, men vägarna ska ju vara bra, volterna i rätt storlek osv. Så det är något jag måste göra i helgen om jag vill kunna vara med på någon dressyrtävling i år. Jag har småkollat lite på KM, som är om lite mer än en månad. Men vi får se.
 
Nu måste jag göra mig iordning innan skolan, så vi hörs senare idag då jag skriver om ridpasset :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0