Solberga mästerskapen

Idag var det Solbergamästerskapen. Jag valde skoljoggen och då går man ca 8 km har jag för mig. Eller så väljer man olika fridrottsgrenar, ni vet höjdhopp, kula osv. Men jag hade ingen större lust att komma och skämma ut mig i längdhopp t.ex. Hoppar väl 1.50 cm. Haha ;) 
 
Men det tog två timmar sammanlagt. Så det var väl inte så farligt. Sista gången ju. 
 
Efter skolan cyklade jag ut till stallet och hade insläpp. Ångrar verkligen inte att jag har bytt insläppsdag. Det är så skönt att ha på onsdag istället. På fredagar kanske man ibland ändå inte ska rida. 
 
Nu sitter jag hemma, och tv:n visar bonde söker fru. Så ska fixa lite té och äpple, så ni får ha en fortsatt bra onsdagkväll :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0