Some questions

Kommer lite frågor. Frågorna är från gamla frågestunder :) 
 
Hur länge har du ridit? Jag har ridit ganska länge, jag började rida när jag var 3-4 kanske, och red tills jag va fem, och så hade jag uppehåll tills jag va sju, så vad kan det bli.. 9 år? :) 
 
Kan du inte visa någon jättegammal ridbild? Ja, det skulle jag kunna. Men den finns inte på datan, utan det är en gammal bild. Men jag kan lägga in den så fort jag får tid. 
 
Har du en egen häst? Nej, jag har en hyrhäst. Alla kanske inte vet vad det innebär. Men hästen står i alla fall på en ridskola, Sigge går på ridskola 3 dagar i veckan. Jag rider lektion på måndagar, varannan hoppning och varannan dressyr. Sedan har jag möjlighet att rida 3 av de andra fyra dagarna. Alltså blir det ridning fyra gånger i veckan. Varje häst har en hyrare. 
 
Vilka bloggar läser du dagligen? www.nellieberntsson.se, www.linnolsson.se, de är dom bloggarna som jag verkligen följer, och så lite kompisars bloggar :) 
 
Rider någon annan i din familj? Mamma red förut, min lillebror red när han var liten och min pappa har aldrig suttit på en häst ens ;) 
 
Har du något annat intresse förutom ridning? Hundar, lite agility hemma, inte seriöst på någon klubb eller så :) 
 
Förebild inom ridning? Jag har ingen förebild, men jag har fått mycket inspiration från www.melinajaderblom.blogg.se, bloggade förut på Goldenhorses :) 
 
Favoritmat? Oj, tacos kanske? :) 
 
Nu vet ni mer om mig :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0