Superglad!

Är på prao, men har rast i en halvtimme nu när alla barnen sover. Har precis diskat tre vagnar disk, vet att jag aldrig kommer satsa på ett disk-yrke. I alla fall så har jag ju kollat ridklubbens hemsida varje dag, minst två gånger för jag är så sugen på tävling. Har fått veta att det kanske ska vara en tävling den sjunde, men ingenting kom upp så jag har liksom tänkt att det inte ska komma en tävling. Men när jag kollade nu så står det att det kommer en tävling den sjunde oktober, om lite mer än en vecka. Ska bli jätteroligt. Det är träningstävling för klubbens medlemmar och ridskolan.
 
Så nu taggar vi tävling. Ska kolla lite bloggar innan min rast är slut så vi får höras i eftermiddag när jag kommer hem :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0