Trött

Nu är jag trött, och klockan är bara kvart i nio. Ett tag till måste jag nog tvinga mig själv att vara uppe. Åker till stallet imorgon, rider ett kravlöst pass i skogen. Ska rida ganska långt, och ta långa galopper där underlaget duger. Annars har jag inga planer för imorgon. Eller ska försöka få våran skrivare att fungera så att jag kan skriva ut dressyrpogrammet. Om jag ska tävla dressyr blir det bara LC första tävlingen, så har ju inte jättemycket att träna in. 
 
Nu ska jag göra lite te och kanske läsa lite. Men vi hörs imorgon :) 
 
Usch, kom preecis på vad jag kommer att få göra imorgon... Plugga till no prov om östersjön, det förstörde verkligen hela min kväll :S
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0