Tyvärr i sista hand

Tyvärr har bloggen hamnat i sista hand. Blogg.se appen fungerar bara om man har internet, och jag hade inte det hemma hos Julie igår. Men kanske kan ha det idag vid min andra kompis som firar födelsedag. Men ni får stå ut, på helgerna har jag oftast alltid fullt upp. Kanske borde göra tidsinställda på veckodagarna som publiceras på helgerna? Bra idé, kom på det nu. 
 
Snart kommer Julie och vi ska cykla tillsammans till hon som har fyllt år. Tänkte skriva lite vad jag har gjort idag. 
 
Sov ju vid en kompis så jag vaknade tidigt, som jag alltid gör vid kompisar, så jag spelade på mobilen bland annat. Vi åt frukost och sedan fixade vi naglarna. Mina naglar är nerbitna och asfula, så resultatet blev inte så fint. Har försökt få bort det så gott som det går, men det ser ändå helt hemskt ut. 
Jag cyklade ner på stan vid halv ett ungefär, och då kollade jag på present. Kedjan på cykeln hoppade av när jag var fem minuter från stan ungefär, som den alltid gör. Så jag fick gå hela vägen hem. 
När jag kom hem så åt jag lite och duschade, innan jag cyklade till mamma. Jag tog med mig min hund Molle, och såklart sitter det en asarg katt i trappuppgången. Jag är inte rädd för katter i vanliga fall, men denhär var verkligen hemsk. Det fräste något konstigt ljud. Så det tog en kvart innan jag vågade gå förbi den ;) 
 
Nu är jag hemma och ska packa. Datorn åker med, så då kanske jag kan uppdatera från den, men har ju mobilen i värsta fall. Gillar inte att blogga från den, det tar så lång tid att skriva. Nu måste jag packa, så ni får mer uppdatering ikväll :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0