v.40

 
Vill bara börja med att säga att jag har uppdaterat sjukt dåligt den här helgen, det måste det bli ändring på. Jag ska börja planera veckorna bättre, så att jag verkligen får tid till allt jag vill. Tänkte skriva hur nästa vecka kommer att se ut. 
 
Måndag- Första praodagen på Granngården, direkt efter åker jag till stallet och har dressyrlektion. 
Tisdag- Typ ingenting planert för utom prao, typ ta det lugnt, plugga lite matte, tyvärr :( 
Onsdag- Prao, ska försöka byta mitt insläpp eftersom jag slutar klockan fyra varje dag. 
Torsdag- Prao, åker till stallet direkt efter och rider ett ordentligt pass i skogen. 
Fredag- Såklart prao till fyra, därefter typ samma som torsdag, rider ett ordentligt pass fast i ridhuset. 
Lördag- S vilar. Sover antagligen vid morfar från fredagen till lördagen för att kolla på Yasmines tävling som ligger nästan där han bor. Eller så kollar jag när min kusin från sthlm tävlar i gymnastik. Ska fixa iordning S helt.
Söndag- Tääävling :D 
 
Så kommer min vecka se ut, inte lika mycket som förra. De ska bli kul att testa att praoa på en affär för en gångs skull, hade egentligen velat praoa på dahrve, men det gick inte buss ut på morgonen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0